Høyring for lokale forskrifter til ny opplæringslov

Ulvik herad ynskjer høytingsinnspel til lokale forskrifter etter ny opplæringslov 1. august 2024.  Send inn høyringsforslag i digitalt skjema under høyringsutkasta.

Les høyringsbrev (PDF, 236 kB)

Høyringsfrist er sett til 3. juni 2024. Høyringsinnspel som kjem etter det vil ikkje verta vurdert. Saka skal til politisk handsaming og fristane er korte.

Kommunar og fylkeskommunar pliktar å sørgja for høyring, vedtak og offentleggjering av eigne lokale forskrifter i samsvar med ny opplæringslov som trer i kraft 01.august 2024.

Den nye opplæringslova inneheld fleire avgjerder der kommunar og fylkeskommunar skal gje forskrifter, i tillegg til område der dei kan gje forskrifter.

Vedlagt følgjer 5 høyringsutkast.

1.      Lokal forskrift om permisjon frå opplæringa i Ulvik herad (PDF, 240 kB)
        Gje dine innspel til forskrifta her

2.      Lokal forskrift om skulefritidsordning i Ulvik herad (PDF, 274 kB)
        Gje dine innspel til forskrifta her