Klage på helse- og velferdstenester

📩 Klage på helse- og velferdstenester

Dersom du er ueinig i eit vedtak, eller ikkje er fornøgd med tenesta du får frå den kommunale helse- og velferdstenesta, har du rett til å klaga.

 

Du kan klaga dersom:

  • Du har fått avslag på ei teneste du har søkt om
  • Du har fått mindre hjelp enn du meiner du har behov for
  • Du meiner at dine rettar ikkje er oppfylt
  • Du opplever at tenestetilbodet ikkje blir følgt opp som avtalt

🖊️ Slik klagar du

Klaga må vere skriftleg, og innehalda:

  • Ei forklaring på kva du klagar på
  • Kvifor du meiner vedtaket eller oppfølginga er feil
  • Namn, signatur og eventuelt fullmakt dersom du klagar på vegner av nokon andre

 

Send klaga til:

Ulvik omsorgstun
v/ tildelingskontoret
Storøyni 30
5730 Ulvik

Du kan også levera klaga på Tenestetorget eller direkte på Ulvik omsorgstun.

 

🛠️ Kva skjer med klaga?

  1. Den eininga som har fatta vedtaket, vil først gå gjennom klaga og vurdere om det skal gjerast endringar.
  2. Dersom du får medhald, får du nytt vedtak.
    • Dersom vedtaket ikkje vert endrar, vert klaga sendt vidare til Statsforvaltaren.

Klagesaka vert då vurdert på nytt og klageinstansen kan velje å stadfesta, oppheva eller endra vedtaket.

 

🧭 Rettleiing og hjelp til å klaga

Du har krav på rettleiing i samband med klaga. Treng du hjelp, kan du ta kontakt med oss – me kan forklara korleis du går fram.

📞 Kontaktinformasjon:

Telefon: 40 00 71 91 eller 41 86 69 61

E-post: tildeling@ulvik.kommune.no (ver merksam på at sensitive opplysningar bør ikkje sendast på e-post)

 

Du kan og kontakta:

📞 Pasient- og brukarombodet

Pasient- og brukarombodet gir uavhengig rettleiing og hjelp til pasientar, brukarar og pårørande – heilt gratis.

Du kan ta kontakt dersom du:

  • er misnøgd med helsehjelpa du har fått
  • meiner rettane dine ikkje blir oppfylte
  • treng informasjon om rettar, klageordningar eller ønsker råd og rettleiing

Du bestemmer sjølv om du vil vere anonym.

Pasient- og brukarombodet finst i alle fylke. For Vestland (kontor i Bergen), kan du ta kontakt på følgande måte:

  • Postadresse: Postboks 212 Skøyen, 0213 Oslo
  • Telefon: 40 50 16 00
  • Besøksadresse: Zander Kaaes gate 7, 5015 Bergen
  • E-post: vestland.bergen@pasientogbrukerombudet.no 
    (ikkje send sensitive opplysningar på e-post)
  • Sikker melding: Har du spørsmål som inneheld personsensitiv informasjon, kan du sende oss ei sikker melding via Altinn


Les meir på www.pasientogbrukerombudet.no