Ergoterapi til barn og unge

Her er nokre av dei tinga ein ergoterapeut kan bidra med i Leik og Le – Aktive barn og unge:

  • Observasjon og kartlegging av aktivitetar
  • Tilrettelegge aktiviteten - aktivitetsanalyse,
  • Redusere vanskegrada - finne alternative aktivitetar for dei som har utfordringar
  • Redusere stimuli
  • Fysisk tilrettelegging av omgivnadane både inne og ute

Ergoterapeuten kan også bidra i planlegging og tilrettelegging for overgang frå barnehage til skule, grunnskule til vidaregåande og frå heim til eigen bustad, og er ofte med i ansvarsgrupper/koordinator og utarbeiding av individuell plan.

Barnehage:

  • Tilpasse leik og aktivitet
  • Kartlegge og trene på finmotorikk/blyantgrep
  • Trene på å vere sjølvstendig i ulike aktivitetar
  • Tilrettelegge omgivnadane:
    • Det kan vere fysisk,
    • Legge til rette for leik med andre
    • Redusere stimuli for dei som trenger skjerming

Skule:

 

Ergoterapeutar kan vere ein del av tilbodet til elevar med samansette læringsvanskar eller forsinka finmotorisk utvikling som trenger tilpassa opplæring.

  • Ved hjelp av «kvardagsmeistring» - det vil sei tilrettelegging og trening på grunnleggande ferdigheiter i skulekvardagen, som:
    • Skrive
    • Klippe
    • Vere sjølvstendig i påkledning
  • Kartlegge og tilrettelegge for elever med sansemoduleringsvanskar som fører til uro og konsentrasjonsproblem
  • Tilrettelegge for deltaking i aktivitetar i friminutta saman med andre elevar.

Heime:

  • Tilrettelegge for leik – inne og ute
  • Trene og tilrettelegge for å bli sjølvstendig i ønska aktivitetar, som for eksempel å klare seg på badet sjølv eller ete sjølv.
  • Tilrettelegge for å lette omsorgsoppgåver for pårørande ved bruk av tekniske hjelpemidlar eller velferdsteknologi
Aina Samnøy
Ergoterapeut
E-post
Mobil 40 00 71 91
Til toppen