Bli Cittaslow sertifisert:

 Di verksemd, lag eller organisasjon kan bli Cittaslow sertifisert!

Bli sertifisert - Velkomen til å søkje direkte her.

Cittaslow stiller 72 kvalitetskrav og er inndelt i 7 hovudområde som me baserer vår sertifisering på:

  • Energi- og miljøarbeid.
  • Infrastruktur.
  • Fornying og utvikling.
  • Landbruk, reiseliv og handverk.
  • Gjestfridom og vertskap.
  • Fellesskap og integrering.
  • Lokalt samarbeid

Kven kan søkje om å bli sertifisert?

  • Absolutt alle næringsdrivande.
  • Lokalmatprodusentar og gardsbruk.
  • Lag og organisasjonar
  • Attraksjonar, museum, galleri og kunsthandverkarar.
  • Skule, barnehage og institusjonar.
  • Butikkar og utsalstader.
  • Hotell, resturantar og kafèar.

Kjenner du deg att i eitt eller fleire av desse punkta?

  • Dei tilsette er godt kjent med historia til verksemda og bygda Ulvik (bygg, personar, stadar, tradisjonar etc).
  • Fasadar og bygningar er velhaldne og innbydande.
  • I desember er uteområde, vindauger eller fasadar pynta til jol, og er dekorert høveleg elles i året.
  • De bidreg, samarbeider og tek del i lokale arrangement og hendingar
  • God kundesørvis og gjestfridom kjenneteiknar verksemda.
  • De har eit bevisst forhold til miljø, avfallshandtering og resirkulering.
  • Marknadsføring skjer på nynorsk og gjerne på fleire språk der det er naturleg.
  • Heile verksemda er godt kjent med og kan formidla kva Cittaslow står for i Ulvik.
  • Bruk av lokale og regionale råvarer i matproduksjon og servering.

 

Korleis gagnar det deg?

  • Du blir med i tevlinga om årets Cittaslow-pris. Prisen vert delt ut på Oktobertorget kvart år.
  • Du får tildelt eit diplom der det vert skildra kvifor akkurat di verksemd/lag har blitt godkjent.
  • Du får eit skilt med Cittaslow-logo som kan festast på yttervegg eller liknande.
  • Du blir ein viktig del av arbeidet med å verna om og vidareutvikla «det gode liv» i Ulvik, samstundes som du stør opp omkring lokal produksjon og vidare utvikling av den flotte bygda vår og alt me har å by på i dag og i framtida.
  • Du kan ta i bruk ein internasjonal anerkjent logo i all marknadsføring og blir del av eit lokalt, nasjonalt

Send oss ein søknad, då vel! Etter søknaden er motteken vil du verta kontakta.

Publisert av Alis Lund-Johansen. Sist endra 05.03.2018